رد شدن به محتوای اصلی

100 Awesome Quotes By The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani, One of The Most Quoted Authors on Social Media


Always be ready to respond to the attack of the enemies of our land.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Those who constantly remember their enemy, unknowingly, aggrandize him.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

The best shield against enemies is wisdom.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Enmity and rivalry motivate the wise man to live.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

The enemy seeks the means to destroy man inside his house.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Do not despise your enemies. you should known them more than themselves and be ready for the campaign.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

The result of talking to an ignorant person is two things: first, losing a part of life, and second, getting caught up in the absurd and worthless assumption.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

عکسنوشته انگلیسی سخنان استاد فیلسوف حکیم اُرُد بزرگ خراسانی A-20

In the life of the ignorant, the result of one knot is thousands of unbreakable knots.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

The gift of stoop against the ignorant is double difficulty.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

How many ignorant people do not return the kindness of the worthy.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

The sword of the ignorant who stand against the wise is stubbornness and self-praise.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

The ignorant are always tired of their greed.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

Only the ignorant rejoice in mocking others.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

At the end of the dead-end streets of life, you will meet the ignorant again and again.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

If your friend is an ignorant and rumour monger person, you will soon be captivated by delusions and blackness of heart.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

The most scandalous people are the deceivers.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

The deceiver and the evil thinker will have no position. His last and scariest learning is loneliness.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

By deception, something may be achieved, but this achievement will destroy man.
-The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani



Virus-free. www.avast.com

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

ارتفاع

آدمی تنها زمانی دربند رویدادهای روزمره نخواهد شد که در اندیشه ایی فراتر از آنها در حال پرواز باشد . ارد بزرگ ارتفاع بالای برکه ها، بالای دره ها کوهها ، جنگلها، دریاها ،ابرها بالای خورشید بالای مرزها، ستاره ها، ای روح من با چابکی عبور کن و همانند شناگری ماهر که امواج را نمی فهمد شادی کنان عبور کن از عظمتی عمیق با لذتی وسیع پرواز کن دوراز بخارهای بیمارگون و خود را در هوایی زیبا زلال ساز و بنوش همانند شرابی ناب و الهی آتش روشنی را که میدرخشد در فضاهای صاف و پاک در ورای همه ی دردها و غمها خوشبخت آنیست که بتواند با بالهایی قوی بسوی دشتهای روشن و آرام پرواز کند خوشبخت آنیست که افکارش همانند غزلاغ بطرف آسمانها ازادانه پروازکند بالهایش را بروی زندگی بگستراند وبی درنگ بفهمد زبان گلها و اشیا صامت را بودلر ترجمه : شکوهه عمرانی ژنو / سوییس http://chokouh.tk

صوفی مسلکان برای آنکه افکار اهریمنی خویش را گسترش دهند

ارد بزرگ میگوید: صوفی مسلکان برای آنکه افکار اهریمنی خویش را گسترش دهند می گویند نیاز را باید از بین برد چون نیاز سبب دگرگونی می گردد و دگرگونی از دیدگاه آنان رنج آور است! حال آنکه هدف آدمی از زیستن، و درک زوایای پنهان دانش است. به جای گوشه نشینی و خرده گیری باید با ابزار دانش سبب رشد میهن شد و امنیت را برای خود و آیندگان بدست آورد کردارهای همراه با آز و نیاز [نه آز]، که رد پای آن را در تاریخ ایران به آسانی میتوانیم بیابیم، در باور ایرانیان از گونه کردارهای اهریمنانه به شمار میروند. انسان آزورز، با بهره گیری از ویژگیهای فرهمندانه ی ظاهری، با گردآوری نیرو، ناخویشتنداری و خشم اهریمنی خود را بر سر نیروهای کمینه طبیعت فرو میریزد. نیازورز نیز، همچون آزورز خشمی در درون خود دارد، اما از داشتن ویژگیهای برون گرایانه محروم است، ازین رو بیکنشانه، خشم را به درون خویش فرومیفکند تا بنیانهای درون را نابود سازد. او از زیستن در گیتی رنج میبرد، زیرا چنانچه بخواهد پای در جایگاه هستومندان و زندگی باوران بگذارد، وادار میشود بی کنشی گذشته را به کناری نهد. و این برابرست با زایایی در هر درنگ و درگیر شدن ب...

ارد بزرگ میگوید: فریاد سیمای آغاز هر شورش و رستاخیزیست. پژواک آن آینده را میسازد

ارد بزرگ میگوید: فریاد سیمای آغاز هر شورش و رستاخیزیست. پژواک آن آینده را میسازد ارد بزرگ میگوید: استخوان بندی فریاد پاسخیست به هزاران ستم بی صدا هم آنگه یکایک ز درگاه شاه / برآمد "خروشیدن" دادخواه "ستمدیده" را پیش او خواندند / بر نامدارانش بنشاندند بدو گفت مهتر به روی دژم / که برگوی تا از که دید "ستم" "خروشید" و زد دست بر سر ز شاه / که شاها منم کاوه دادخواه (حکیم ابوالقاسم فردوسی) هر ستمی که بر تن آدمی میرود با دو واکنش روبرو میشود. یک واکنشی بیکنشانه و بی آوا «سکوت؛ اعتراضیست که به شیوه دیگر انجام میشود (چه گوارا)» دوم واکنشی کنشگرانه و همراه با خروش و "فریاد" از آنجا که پیکره ی هستی، اندامواره ای یکپارچه با جانداران خود میسازد، در اندیشه ی ایرانی، تن آدمی تکه گوشتی سوای از پیکره ی هستی نیست، بلکه در پیوستگی با هستی، از رگ و پی و عصب برخوردار است. «در بندهش، چکیده ی بامدادنسک و در بخشی به نام "اندازه های گیتی و تن مردمان"، پوست مردم به زمین، رگ آدمی به رود، استخوانها به کوهها، گیسوان به جنگل و .... همانند شده است...